معرفی چند سایت اینترنتی برای کاریابی در ترکیه

با پیشرفت تکنولوژی در میان جوامع اکنون کاریابی در میان مردم از طریق اینترنت و وبسایت ها انجام می شود. علاوه بر این از زمانی که بسیاری از افراد به دلیل شیوع بیماری کرونا مشاغل ثابت و تمام وقت خود را از دست دادند، تمایل به انجام کارهای فریلنسری نه ...

با پیشرفت تکنولوژی در میان جوامع اکنون کاریابی در میان مردم از طریق اینترنت و وبسایت ها انجام می شود. علاوه بر این از زمانی که بسیاری از افراد به دلیل شیوع بیماری کرونا مشاغل ثابت و تمام وقت خود را از دست دادند، تمایل به انجام کارهای فریلنسری نه تنها در ترکیه بلکه در کل جهان افزایش یافته است.

یکی از راه هایی که میتوانید کار فریلنسری در ترکیه پیدا کنید، مراجعه به سایت هایی  است که خدمات شغلی دوسویه به کارفرمایان و کارجویان ارائه می دهند و این وبسایت های خدمـــات فریلنسری تنها رابط بین کارفرمایان و کارجویان در زمینه دورکاری و کار پروژه ای هستند.

در این مطلب سعی کردیم چندین سایت معتبر و خوب در جهت یافتن کارهای فریلنسری در ترکیه را به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با این وب سایت ها با ما همراه باشید!

 

Talent

اولین سایتی که در این زمینه قصد داریم به شما معرفی کنیم وبسایت تلنت می باشد. این سایت یک مرجع کاریابی اینترنتی است که انواع مشاغل را به صورت حضوری و فریلنسری در ترکیه در اختیار کسانی که به دنبال کار هستند، قرار می دهد.

برای استفاده از این سایت و یافتن کار تنها لازم است در این سایت عضو شده و بر اساس مهارت و استعداد خود کار مورد نظر را جستجو کنید و در صورت یافتن کار مد نظر با شماره های ثبت شده تماس بگیرید.

 

Glassdoor

دومین وبسایتی که به شما معرفی می شود، وبسایت کاریابی گلس سایت و منبع دست یابی بسیار مناسبی برای پیدا کردن فرصت های دورکاری و آزاد کاری در کشور ترکیه است.

برای استفاده از خدمات این سایت کافی است که با حساب ایمیل خود عضو شوید و به جست و جوی کار مد نظر خود بپردازید.

 

Jobs in Ankara

اگر به زبان ترکی تسلط ندارید اما به دنبال یافتن کار فریلنسری هستید، این وبسایت برای شماست.

در این وبسایت مشاغلی که ارائه می شوند به زبان انگلیسی هستند و برای اشخاصی که به تازگی به کشور ترکیه مهاجرت کرده اند، بسیار مناسب است.

فرصت های شغلی در وبسایت Jobs in Ankara هم به صورت حضوری و هم فریلنسری ارائه می شوند. علاوه بر ارائه فرصت های شغلی، دوره های آموزشی آنلاین نیز برای ارتقای سطح مهارت های شغلی شما در دسترس است که میتوانید سطح علمی خود را بالا ببرید.

 

yenibiris

وبسایت دیگری به شما معرفی می شود، وبسایت ینیبریس می باشد. این وبسایت در میان کسانی که جویای کار در کشور ترکیه هستند، بسیار شهرت دارد. مشاغل در این سایت نیز به صورت حضوری و کار فریلسنری ارائه می شوند که شما می توانید برا اساس توانایی و شرایط خود آن ها را انتخاب کنید.

 

علاوه بر موارد ذکر شده وبسایت های خدمات فریلنسری جهانی نیز مرجع های خوبی برای دریافت پروژه و انجام کار می باشند. وب سایت هایی مانند Upwork، Freelancer، Fiverr، Peopleperhour می توانند در زمینه یافتن شغل مد نظر و یا کسب تجربه ی شغلی آنلاین و فریلنسری به شما کمک کنند.