هتل ارزان منطقه شیشلی را بشناسید!

استانبول یکی از شهر های پرطرفدار برای گردشگران می باشد که هر ساله پذیرای تعداد زیادی توریست های داخلی و خارجی است. در این میان، هتل های منطقه ی شیشلی بعلت نزدیکی به مکان های معروف و رستوران های جذاب همیشه پرطرفدار تر هستند و همه بدنبال یافتن هتل هایی ...

استانبول یکی از شهر های پرطرفدار برای گردشگران می باشد که هر ساله پذیرای تعداد زیادی توریست های داخلی و خارجی است. در این میان، هتل های منطقه ی شیشلی بعلت نزدیکی به مکان های معروف و رستوران های جذاب همیشه پرطرفدار تر هستند و همه بدنبال یافتن هتل هایی هستند که ارزان باشند و خدمات کامل و بهتری به مشتریان ارائه کنند.

به همین دلیل در این مطلب سعی داریم 4 هتل معروف و ارزان در منطقه ی شیشلی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید هتل مناسب و بهتر را برای خود انتخاب کنید و سفر لذت بخشی داشته باشید.

برای آشنایی با این هتل ها تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

3*+ new city

اولین هتلی که به شما معرفی می کنیم، هتل نیوسیتی است. هنگام اقامت در هتل نیو سیتی استانبول، میتوانید به بازدید بشیکتاش (1.4 مایل) و کاخ دولما باغچه (1.5 مایل) و برخی از برترین جاذبه های استانبول بروید.

وای فای رایگان و اتاق‌های هتل استانبول دارای تهویه مطبوع و مینی‌بار، صرافی از جمله مزیت های اقامت در این هتل است. زمانی که در این هتل اقامت دارید، حتماً به رستوران‌های غذاهای دریایی مانند رستوران بوهارا اوجاکباسی، کافه و رستوران قدیمی عثمانی و گلهانه سارک سفراسی سر بزنید. از مهمترین مزیت های هتل نیو سیتی، دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری معروف استانبول مانند کاخ توپکاپی، موزه ایاصوفیه است.

 

آدرس

Bozkurt Mahallesi Esref Efendi Sok No 52, Istanbul 34480 Türkiye

 

3* arsima

دومین هتلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم هتل آرسیما است. در اقامت خود در این هتل می توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید و بعلت واقع شدن این هتل در منطقه شیشلی استانبول، دسترسی آسان تری به رستوران های جذاب این شهر، مناطقق گردشگری و موزه معروف ایاصوفیه و … خواهید داشت.

آدرس:

Saksı Sokak Cumhuriyet Caddesi Sisli / Istanbul, Sisli, İstanbul, Turkey, 34380

 

BTQ atro hotel

 

هتل آترو در فاصله ی 1300 فوت از مرکز کنگره استانبول قرار گرفته است و دارای اقامتگاه هایی با سالن استراحت مشترک، پارکینگ خصوصی رایگان و باغ های مجلل و زیباست. حمام ترکی و خدمات کرایه ماشین برای مهمانان از دیگر مزیت های اقامت در این هتل می باشد. لازم به ذکر است که در این هتل خدمات شاتل رایگان به مترو تکسیم ارائه شده و دارای اقامتگاه های 4 ستاره با سونا می باشد.

از نقاط دیدنی نزدیک هتل آترو می توان به میدان تقسیم، خیابان استقلال و برج ساعت دولما باغچه اشاره کرد.

آدرس:

ergenekon mah. dolapdere cad. no:108 şişli/istanbul, Sisli, 34375 Istanbul, Turkey

 

4* white monarch

هتل آخری که میخواهیم به شما معرفی کنیم، هتل وایت مونارک است.

هتل White Monarch واقع در Mecidiyekoy، فقط 250 متر از مرکز خرید ترامپ تاورز قرار گرفته و دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون به سبک عثمانی است. هتل دارای استخر سرپوشیده، حمام و سونا نیز می باشد.

تمامی اتاق های هتل وایت مونارک دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت، تلفن، صندوق امانات، مینی بار و چای و قهوه ساز می باشند. حمام خصوصی مجهز به دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان است.

آدرس:

Mecidiyeköy mahallesi Büyükdere Caddesi No:65 şişli, Sisli, 34200 Istanbul, Turkey