هتل گرند پارک لارا آنتالیا (Grand Park Lara Hotel)

هتل گرند پارک لارا آنتالیا (Grand Park Lara Hotel) هتل پنج ستاره ای است که در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه قرار گرفته  و قطعا می تواند برای شما تجربه ای جذاب و دلپذیر باشد و سفرتان را به سفری لوکس و بینظیر تبدیل کند. هتل گرند پارک لارا ...

هتل گرند پارک لارا آنتالیا (Grand Park Lara Hotel) هتل پنج ستاره ای است که در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه قرار گرفته  و قطعا می تواند برای شما تجربه ای جذاب و دلپذیر باشد و سفرتان را به سفری لوکس و بینظیر تبدیل کند.

هتل گرند پارک لارا که فاصله ی 16 کیلومتری شهر آنتالیا در منطقه لارا قرار گرفته، در سال 2013 افتتاح شده و دارای 4 ساختمان است و یک هتل تازه ساز بشمار می رود. هرکدام از ساختمان ها دارای 9 طبقه و در مجموع 896 اتاق می باشد. بخاطر فاصله 200 متری هتل تا ساحل اختصاصی خود، این هتل تبدیل به هتلی جذاب برای توریست ها شده است و هر ساله تعداد گردشگر زیادی برای اقامت خود آن را انتخاب می کنند.

نکته ی جذابی که در مورد این هتل وجود دارد این است که پرسنل هتل از میان کسانی انتخاب می شوند که به زبان های آلمانی، ترکی، انگلیسی و روسی را مسلط باشند تا گردشگران به راحتی بتوانند با آن ها ارتباط برقرار کنند و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

 

از دلایل دیگری که باعث می شود این هتل به یک هتل بسیار جذاب برای گردشگران خارجی تبدیل شود این است که برای رفتن به سواحل زیبای شهر آنتالیا تنها کافیست چند دقیقه پیاده روی کنید و از تمامی امکانات رایگان ساحلی هتل مانند حوله، دوش، صندلی‌های مخصوص برای گرفتن آفتاب، چتر و غیره  استفاده نمایید.

علاوه بر همه مزایای ذکر شده، این هتل امکانات ویژه از جمله چند استخر، صندلی‌های کنار استخری مخصوص برای آفتاب گرفتن، چترهای چوبی ویژه و غیره را فراهم کرده‌ است تا میهمانان هتل بتوانند نهایت لذت را از سفر خود به شهر ساحلی آنتالیا ببرند.

 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا چه امکاناتی رفاهی دارد؟

 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا دارای دو استخر سر باز و تعدادی سرسره آبی است و در صورتی که هوا سرد باشد و امکان استفاده از این استخرها را نداشته باشید می‌توانید به استخر سر باز درون مرکز اسپا بروید. در مرکز اسپا حمام ترکی، اتاق بخار، سونا و جکوزی نیز وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. خدمات ماساژ بخشی جدانشدنی از یک مرکز اسپا است.

 

یکی دیگر از بخش‌های مورد علاقه کودکان برنامه‌های جذاب و مفرح تیم نمایش و آکروباتیک هتل است که همه روزه برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و بزرگسالان در هتل دارند.

قایق سواری، موج سواری و شیرجه در آب از تخته‌های مرتفع، دوچرخه سواری، تنیس، دارت و تنیس روی میز دیگر تفریحاتی هستند که می‌توانید در طول اقامتتان در هتل گرند پارک لارا آنتالیا از آنها استفاده کنید.

 

یکی دیگر از جذابیت های متفاوت و خاصی که درباره این هتل وجود دارد این است که شما به عنوان کسی که در این هتل اقامت دارد، اجازه برای همراه داشتن حیوانات خانگی خود را خواهید داشت. این در حالی است که اغلب هتل‌های ترکیه در شهرهای توریستی مختلف این اجازه را به توریست ها نمیدهد یا اینکه احتمالا مجبور به پرداخت هزینه‌ای بیشتر به هتل خواهید بود!

 

آدرس هتل Hotel Grand Park Lara

Kemerağzı Tesisler Cad. No: 339 Lara-Aksu-Antalya / TURKEY, 07100 Lara, Turkey

وب سایت هتل Hotel Grand Park Lara

http://grandparklara.com/

شماره تماس

+902423524444